Beiträge von deerefendt
-
-
Wirtgen WS 250 (John Deere 8345rt)
Old project from 2015 -
Ik Kwam Op het idee OM Een film-of this model op YouTube. Zie
Externer Inhalt www.youtube.comInhalte von externen Seiten werden ohne deine Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklärst du dich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.3D-print site : http://www.shapeways.com/search?q=zunhammer&type=
Overdekte DAT DIT ding op zoek naar Een mooi model en mode speelgoed hier gevestigd Het ideale model op de Markt vervolledigen this tot Een goed te Einde Brengen.
de basis is a Xerion 4000 trac zadel Manier Toys. Eerste ontwierp ik de mest tank van Daar Uit het Gemaal en Leidingen. Alles Wordt getrokken eerst de Juiste Verhoudingen Zorg. In Na Enkele zuren Van het tekenen Het basismodel van de Bijna Klaar gewerkt. Dan werkt elanden stuk keurig. Tussendoor kookt ik me Een Amazone Catros 6001-2 TS Disc Cultivator UH. This model is Niet origineel als in de YouTube-video. Maar DIT vonden model zeer goed overeen en Utrecht met het Ontwerp. Tijdens Het Zoeken van Goede foto's van de Zunhammer VOND ik Verschillende kwekers. Dus heb ik de beslissing genomen OM this te model bouwen. Nadat alle stukken grijs Zunhammer. Ik pas de al Verschillende kleuren. Na this Ik solliciteerde hydraulische Leidingen en verlichting. Op sommige foto's, ik Over het model Kwam Moest DUS Een kleine watertank. Ik heb also op netto voorwaarde DAT de watertank. De Zuni X-Trac kabinet loader Alle Gepland is for Het Gemaal incorporatie modellen. Ik heb omitte. Vilt daad de slip van de Macedonische model onhandiger en zwaarder en daarom thatmany Gegevens hij zouden verdwijnen. Hieronder Enkele foto's. Van het afgewerkte model.
Greatz
Deerefendt -
Yes you are right, I know the USK HDPII butt i find the model of UH big pack has more details;)HD
-
Claas Xerion 5000 Wiking: Geverfd zwarte en cabine blind ***http://youtube.com/watch?v=qwMONt…O7c-J58bpJdiq89">
Externer Inhalt www.youtube.comInhalte von externen Seiten werden ohne deine Zustimmung nicht automatisch geladen und angezeigt.Durch die Aktivierung der externen Inhalte erklärst du dich damit einverstanden, dass personenbezogene Daten an Drittplattformen übermittelt werden. Mehr Informationen dazu haben wir in unserer Datenschutzerklärung zur Verfügung gestellt.